2021. április 13., kedd

Irodalom IV. 13. kedd

 

Kedveskéim,
mára egy fordított dolgozatot ígértem nektek.
Hogy mi ez?
Azt jelenti, hogy neked kell kérdéseket feltenned, és leírnod nekem. Mindenkinek válaszolok, hiszen nem akarok egyest kapni tőletek😉.
Vagyis a feladat a következő:
-írj legalább három feladatot a János vitézhez kapcsolódóan,
-nyilván a tanultakhoz legyen köze,
-felhasználhatod a játékokban megismert kérdéseket is, a tankönyvedet, a munkafüzetedet, a múltkori prezit is!
Csak le kell fotóznod, és elküldened nekem emailben.( vargatamasblogos@gmail.com).
Én megválaszolom a kérdéseidet, te pedig leosztályozhatod. Ha rosszul válaszolok (direkt vagy véletlenül), adhatsz rossz jegyet is, de ki kell majd javítanod a hibás válaszomat.
A furfangos , ötletes kérdéseket én is szorgalmi ötössel díjazom.
Az igazi témazárót a Redmentában írjuk pénteken. Lehet, hogy a ti ötleteitek is visszaköszönnek majd a tz.-ben.😅
Milyen feladadatokat írhatsz nekem? 
Pl.: igaz/hamis
       időrend
       ki vagyok én?
       ki mondta kinek?
       költői eszközök( megszemélyesítés, metafora, hasonlat)
       szerző, műfaj, verselés, rím
Természetesen csakis a János vitézből.



Rajta!
Izgulok. Várom nagyon a kérdéseiteket.
                                                                         Angi néni


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Angi nénis nyelvtan 2021.XI. 30.

 Kedves gyerekek, ma az igekötőket gyakoroljuk.   EZT is oldd meg! learningapps Az alábbi igéket írd le a füzetedbe jövő időben! A szám, sz...