2021. március 19., péntek

2021.03.19. Német

Kedves németes!

Írd le a füzetedbe ezeket a dátumokat németül! A számokat is betűvel írd!

pl: január 2-án: am zweiten Januar

január 5-én:
február 20-án:
március 19-én:
április 6-án:
május 7-én:
június 25-én:
július 11-én:
augusztus 22-én:
szeptember 30-án:
október 3-án:
november 23-án:
december 1-jén:

Gyakorolj még ezekket a játékokkal! Kerülj minél magasabbra a ranglistán! 🏆😊




Ez az utóbbi feladat egy picit nehezebb, hallanod kell, milyen dátumot/időmeghatározást mondanak, ez alapján találod meg a párokat. Menni fog, hajrá! 🌟

A füzetedről készített képet küldd el a szilagyi.erika@vargatamas.hu címre!

Schönen Tag! 🌞

1 megjegyzés:

Angi nénis nyelvtan 2021.XI. 30.

 Kedves gyerekek, ma az igekötőket gyakoroljuk.   EZT is oldd meg! learningapps Az alábbi igéket írd le a füzetedbe jövő időben! A szám, sz...